Vinska omotnica - Promidžba na tržištima trećih zemalja

Prihvatljive aktivnosti:

1. Ulaganja u objavljivanje reklama u medijima na trećim tržištima:

  • Oglašavanje u tisku, TV i radiju

2. Ulaganja u odnose s javnošću, promociju, marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje:

  • Najam
  • Kupnja
  • Prijevoz 
  • Hotelski smještaj izlagača i osoblja korisnika, unajmljenih stručnjaka 
  • Dnevnice izlagača i osoblja korisnika, stranih stručnjaka
  • Ugostiteljske usluge
  • Uredske usluge na događanju (internet, printanje, korištenje računala)
  • Usluge organiziranog lokalnog prijevoza na mjestu događanja (autobus, brod, vlak)/osim troškova gradskog javnog prijevoza i taksi prijevoza
  • Usluge različitih stručnjaka (prijevod, predavači, moderatori, novinari, fotografi, vinski stručnjaci, sommelieri)
  • Usluge PR agencija i organizatora događanja
  • Ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja

3. Ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja:

  • Promotivne aktivnosti/izrada promomaterijala- knjige, brošure, letci, posteri, spotovi, filmovi, promo-pokloni 

4. Ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja:

  • Najam
  • Kupnja
  • Prijevoz 

Tržište trećih zemalja u smislu ispunjavanja općih i specifičnih kriterija prihvatljivosti obuhvaća sljedeće zemlje: Makedonija, Crna Gora, Srbija, Albanija, Kosovo, Bosna i Hercegovina, Švicarska, Lihtenštajn, Norveška, Rusija, Ukrajina, Kazahstan, Japan, Kina (uklj. Hong Kong), SAD, Kanada, Meksiko, Brazil, Australija, Koreja, Indija, Tajland, Malezija, Indonezija, Singapur

Prihvatljivi korisnici:

  • proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar
  • javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna
  • udruge proizvođača vina, zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina)

Iznos potpore: Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 EUR. Minimalni iznos potpore po projektu je 3.000 EUR. Maksimalni iznos potpore po projektu je 100.000 EUR iz sredstava Europske unije. Dodatno će se odobriti potpora po projektu u maksimalnom iznosu do 60.000 EUR iz sredstava Državnog proračuna Republike Hrvatske.

Intenzitet potpore: do 80% od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50% od ukupno prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30% od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore proračuna Republike Hrvatske

Datum završetka natječaja: 30. listopada 2015.

Više informacija i natječajnu dokumetaciju možete pogledati ovdje: http://narodne-novine.nn.hr/http://www.apprrr.hr/

 

Eupro Consulting je savjetodavna tvrtka koja Vam pomaže u pronalaženju

učinkovitih i praktičnih rješenja uz individualni pristup svakom klijentu.

individualni pristup

Newsletter

Kontakt

Eupro Consulting d.o.o.
Pantovčak 7, 10000 Zagreb

Tel: 091 244 3387
Fax: 01 482 3438
E-mail: info@eupro.hr